9. jun. 2012

Today i'm wearing





Støvler / billi bi     strik / modekongen     bukser / h&m     halskæde / samsø samsø

Idag har jeg iført mig min nye lækre strik fra modekongen og lånt min mors fine halskæde. Om en times tid skal jeg nemlig hjem til Celia og senere til venne-hygge aften hos Frederik. Tror det bliver skægt. Skal se om jeg kan få taget lidt billeder til jer. Nogle af jer skal vel se fodbold i aften...? fodbold er ikke lige mig ( det er sgu lidt kedeligt haha ) God lørdag til jer.

7 kommentarer:

  1. Fuck (undskyld jeg bander) hvor er det lækkert!!
    Har du noget imod jeg "stjæler" det til en anden gang?

    Det virkelig lækkert! Elsker den store halskæde som prikken over i'et ! det fedt!

    /Marica :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ih tak! det gør du bare :)

      Slet
  2. Hej Laura.
    Kunne rigtig godt tænke mig at få tegnet et protræt billede, som du så kunne skanne ind til mig. Men læste for lidt tid siden på din blog, at du havde haft rigtig mange "bestillinger" på protrætter, så du var lidt småtræt af det. Men har du ikke en mail, som jeg kan skrive til, så vi måske kunne finde ud af noget alligevel, for du har fandme talent! :-)
    Hilsen Karoline

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Min e-mail er laurahvidtfeldt@hotmail.com

      Slet