20. jun. 2012

Om at blogge

Jeg har tænkt at jeg i dette indlæg vil fortælle lidt om hvorfor jeg blogger, hvad jeg synes godt om og ikke godt om ved det. Bloggen har nu eksisteret i næsten 10 måneder og jeg fortryder ikke et sekund at jeg startede den. Jeg blogger fordi jeg kan lide det ( logisk nok) og fordi det fungere som en slags dagbog. Som person er jeg meget genert, hvilket er ligegyldigt som blogger og det er rart. Nogle mennesker mener at bloggere er overfladiske. Jeg giver dem lidt ret. Det er ikke smart at dømme folk når man ikke kender dem, men det er vigigt ikke at tage sig selv for seriøs. Man skal have noget selvironi for det kan vi li' Haha :)  Men jeg elsker at være en del af blogland. Det er en verden, hvor folk inspirerre hinanden og lærer nye ting. Det er en super fed verden som jeg elsker at udforske. I kender sikkert det hvor man finder en blog og tænker " Oh my G en lækker blog. FAST LÆSER NU! "  Det er jo fedt at man kan blive så betaget af en blog.
Der sidder nok nogen og tænker at blogging er spild af tid. Men det er en interesse ligesom f.eks. fodbold, tegning og musik. Bloggging er en del af min hverdag. Der er dage hvor jeg er fuld af ideer til nye indlæg og så er der dage hvor jeg er helt flad for ideer. Det er vigtigt for mig at min blog er personlig og at den ikke roder. Jeg er meget tilfreds med min blog som den er nu.
Fremover håber jeg selvfølgelig på at udvikle mig som blogger og måske engang få eget domæne. Indtil da vil jeg nyde dette frirum og fylde jer med indlæg. 
Sender kram fordi du har taget dig tid til at læse dette )



Hvad siger I?

9 kommentarer:

  1. Helt seriøst, du er nok en af de fedeste bloggere, jeg følger! Jeg elsker din blog, din stil og dine tegninger. Du er et freaking talent! Don't ever stop :-)
    Mange roser fra mig!

    SvarSlet
  2. Jeg har lyst til at skrive en masse til dette, men det er svært at få alle mine tanker ned på tekst.

    Jeg har det nemlig meget ligesom dig. I virkeligheden er jeg genert og tit rigtig stille, så det er rart med et frirum, hvor man ligesom kan give mere udtryk for sine meninger, tanker, interesser og holdninger.
    Jeg bruger også min blog, som en slags dagbog. Jeg skriver og har selvfølgelig mest min blog for min egen skyld. For hvis ikke jeg fik noget ud af den, ville den ikke være værd at bruge tid, kræfter og ressourcer på. Men jeg er også rigtig fascineret af, hvordan man bliver inspireret af hinanden gennem bloggene, og jeg synes selv, at det har givet mig meget personligt, siden jeg er begyndt at følge en masse blogge og blogge selv. Det giver mig ligesom et overblik, og hjælper mig med at danne et billede af, hvad jeg generelt gerne vil opnå.

    SvarSlet
  3. du er jo mega køn! har læst din tekst og har det totalt på sammen måde :-)

    SvarSlet
  4. Jeg kan kun give dig ret, og det vigtigste er jo, at man primært blogger for sig selv (fordi man kan lide det) :)

    SvarSlet
  5. Gud! Er trøjen fra Monki? Kom lige til at se den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej den er fra modekungen :)

      Slet