22. jun. 2012

The essence of all art is to have pleasure in giving pleasure







Dette er resultatet af billedet jeg har arbejdet på det sidste stykke tid. Jeg har forsøgt at lave noget fashion inspireret, hvilket jeg synes er lykkedes mig okay. Ansigtet er tegnet på et gennemsigtigt papir. Jeg har derefter på et hvidt stykke pap farvet et møsnter, hvor jeg har brugt fedtfarver, normale farveblyanter og akrylmaling. Det er nyt for mig at blande tegning og maling, men det har været spændende at pørve noget nyt. Billedet var en afskedsgave til min sødeste klasselære, som jeg desværde ikke skal have mere. I synes måske det er mærkeligt at give et billede til sin lære, men hun er virkelig den sødeste. Hun blev da også glad for det hihi :)

Hvad synes I om det?

14 kommentarer:

  1. Smukt! Hvilke blyanter bruger du?

    http://stainsofpaint.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogel gamle blyanter jeg fik den gang jeg gik på tegneskole :)

      Slet
  2. Det er meget meget flot! Du er virkelig dygtig! Og hvor er det en god ide at tegne på gennemsigtigt papir. Så ødelægger man ikke tegningen hvis virkningen af farven ikke bliver som forventet. Det tror jeg da lige jeg skal til at eksperimentere lidt med! Seriøst, du er meget dygtig med en blyant!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Det er faktisk meget sjovt at tegnge på gennemsigtig papir :)

      Slet
  3. Det er virkelig flot! Rigtig flot! ;)

    http://fadedwhitetoblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Åh gud, hvor er det dog bare fantastisk!

    SvarSlet
  5. Hold da helt op! Det er virkelig smukt og gennemtaenkt! :)

    SvarSlet
  6. Du er så sygt god!

    http://sophiasphotographicfairytale.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Wauw, hvor er det billede smukt!

    SvarSlet
  8. hold da op hvor er det smukt! Det kan man da kun blive glad for.
    Elsker den måde du har gjort det på :)

    SvarSlet