17. jun. 2012

Either you run the day or the day runs you


Her får i en lille billedeserie af min chai-te haha. Meget inspirerende! Kender i det hvor man planlægger sin dag og alligevel laver noget andet..? Jeg havde sadt mig for her i weekenden at arbejde for fuld tryk på min mundtlige dansk prøve. Det ikke blevet til det store, så jeg sidder med en smule dårlig samvitighed. Dog reddede Vikke min dag, da hun inviterede mig på en tur til et lille kunstmusem. Det gav mig lidt inspiration til at skrive videre på min billedeanalyse. Nu vil jeg drikke min te inden den bliver kold...

8 kommentarer:

  1. Mums, kunne godt drikke en kop nu.
    Sød blog og indlæg :-) Held og lykke med din mundtlige dansk prøve :)

    Knus
    Karen
    http://the-flying-rabbit.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Smukke billeder! Kunne du tænke dig at tegne en header til mig? :)

    SvarSlet
  3. Kender det aaaalt for godt!

    SvarSlet
  4. et lille sidespørgsmål :D Hvordan får du dine billeder ind på com. scanner du bare eller hvordan, og redigere du i dem??!! Du er så dygtig!!! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fotografere dem med mit spejlrefleks, lægger dem på pc'en og redigere lidt i lyset og sådan. Håber det var svar nok :)

      Slet
    2. også når du laver header?? Tak for svar :D ;)

      Slet
  5. mente tegninger, men det fremgår måske?? He :D

    SvarSlet
  6. Flotte billeder, giver mig helt lyst til en varm drik af en art på denne regnvejrsdag. Og ja kender det ALT for godt..

    Kig gerne forbi

    Najaolesen.blogspot.dk

    SvarSlet