15. jun. 2012

DIY - armbånd




Min søster har lavet dette fine armbånd. De her møtrik-armbånde er jo blevet ret så popelærer. Men dette er alligevel lidt anderledes. Lukningen er super fed og kreativ efter min mening. Min søster har brugt sådan en S - krog eller hvad man skal kalde det. Den virker fint og ser cool ud. Det laves egentligt på samme måde som de andre møtrik armbånde, ved at man fletter møtrikker ind. Min søster har bare brugt nogle firkantede møtrikker. I den ene ende binder man en s-krog på og i den anden ende laver man en lykke. Min søster har købt noget pink snor, guld kroge og møtrikker, så nu skal vi ellers bare flette armbånde.
 

10 kommentarer:

  1. Sødt armbånd :)

    http://fadedwhitetoblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det her er det første møtrikarmbånd, som jeg kan lide. Og Gud skal vide, at jeg har set en HEL del her i blogland på det seneste. Dygtig søster du har dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder godt! ja der har været en del diy armbånde i blogland på det sidste :)

      Slet
  3. Heyyy fed blog du har!
    Er fast læser
    Du kunne evt. tjekke min ud, og måske også blive fast læser:-)

    SvarSlet
  4. meget fint armbånd! må man spørge hvad din e-mail er? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :)
      Min e-mail er laurahvidtfeldt@hotmail.com

      Slet
    2. så gætter jeg på, at du nu har fået en mail ;-)

      Slet
  5. Hvor er i kreative, altså! Thumbs up. Jeg er helt vild med resultatet! <3

    SvarSlet