5. jun. 2012

Chillin' in my room



Dagen i dag er dømt til ren hyggge på mit værelse. Jeg har hørt radio og læst to af mine yndlings magasiner Cover og Elle. Der ud over har jeg stenet gossipgirl ( min lige pt. yndlings serie ) Har fået fjerde sæson på dvd, så der er dælme til nolge timers hygge. Fortiden er jeg igang med Carries dagbog, som jeg også har læst lidt i idag. Super god og sjov pige bog, som klart kan anbefales. Jeg vil nu stene mere gossipgirl og drømme om det eksklusive liv på Manhattan i New York. (Suk...)

8 kommentarer:

  1. Lyder hyggeligt. For helt lyst til at se en ordentlig omgang Gossip Girl. :-)


    /fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  2. jeg ELSKER Gossip Girl!!!;)

    SvarSlet
  3. Åhr det ser hyggeligt ud! dejligt med sådan en dag en gang i mellem :-)
    og btw. fed header! meget dramatisk men virkelig cool :-)

    xxHelene//Feelingfabulous

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det!
      Dramatisk... det har jeg aldirg tænkt at den var men tak tak :)

      Slet
  4. Jeg er helt vild med din blog! Den er mega inspirerende!!!

    Håber du vil kigge forbi min:-) Det ville være skønt!

    //Caroline
    http://bycarolineswardrobe.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Så hele første sæson i løbet af to lørdage. gad godt også se de andre sæsoner. det er fantastisk at stene til, hihi.

    kram

    SvarSlet
  6. Hej Laura. Virkelig god blog du har dig, smuk og inspirerende, og dine evner inde for potræt tegning er fantastiske, bliv endelig ved. Du har talent. Kunne du tænke dig at prøve at tegne mig? det kunne ihvertfald være fedt. Jeg følger selvfølgelig din blog nu.
    Knus Justine
    www.fashionchok.blogspot.com

    SvarSlet