6. jun. 2012

Believe you can and you're halfway there



Sidder og slapper af med en varm kop kaffe. Jeg har været nervøs for idag, da jeg skulle trække emne til dansk mundtlig tærminsprøve. Heldigtvis træk jeg det jeg helst ville have, nemlig " billedeanalyse" Kunne det blive bedre? Så skal på udkig efte et spændende maleri. Ååh jeg har det med at blive helt ekstremt nervøs! det kender de fleste vel. Senere vil jeg smutte i fitness, hvis ellers jeg kan tage mig sammen. I aften bliver det til endnu en omgang gossipgirl og sandsynligtvis en kop dejlig varm mint-te.

8 kommentarer:

  1. Prøv at tage det maleri fra guldalderen "Balders død" det er virkelig spændende og guldalderen giver gode point ved læreren :-)
    knus Justine
    www.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Kig forbi min blog, har lige lavet et indlæg om blandt andet din blog:-)

    //Caroline
    http://bycarolineswardrobe.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Du kunne også vælge noget fra en ny og moderne kunster. Muligvis en der arbejder med tegning. Dét er i hvert fald et område, hvor jeg umiddelbart tror du er pisse hamrende stærk. Vælg noget du interessere dig- og brænder for. Det er nok muligvis mit bedste råd.
    Det skal nok gå riiigtig godt! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. PS: du er enormt smuk på disse billeder.... Og faktisk også alle dine andre. Haha. :-D
      Din øjenfarve er helt utrolig og meget misundelsesværg, ligesom resten af dit kønne modelfjæs. <3

      Slet
    2. Tak tak hvor er du sød! og tak for rådet :)

      Slet
  4. Er det så i morgen du skal op, eller hvordan foregår det? Held og lykke med det. Jeg skal selv op i engelsk i morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg har næsten 3 ugers forberedelse :)

      Slet