8. maj 2012

Todays outfit




cap / wood wood    halstørklæde / H&M    jakke / cos    bukser / topshop    sko / converse orange halskæde / pilgrim sølv halskæde / cos



Jeg var som sagt i København igår på blå mandag. Jeg købte desværde ikke noget. Dog fik jeg min søster Karoline til at købe denne seje cap fra wood wood til mig i Århus hvor hun var. Karoline og jeg så den i etmode magazin for lang tid siden og har længe ville have den, men den er først lige kommet i butikkerne. Jeg er super glad for den og er sikker på at der er mange forskellige meninger om den.

12 kommentarer:

  1. Billederne idag er super flotte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. iih tak det er jeg glad for at høre! :)

      Slet
  2. Er ret vild med din jakke fra Cos!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak er også super glad for den ;)

      Slet
  3. Hej Laura:) Tillykke Tillykke Tillykke med konfirmationen!! Du så så cool ud!! Håber du havde en god blå-mandag?!

    Jeg elsker virkelig din afslappet stil!:)

    Hilsen Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusinde tak!!!
      Er ikke sikker på jeg ved hvilken Ida du er..? :)

      Slet
  4. Du er så smuk, og din stil er bare virkelig lige til at spise (Hvis man kan sige det)

    kram<3

    SvarSlet
  5. Årh, for fanden, Laura din smækre pige. Sikke et voldsomt lækkert outfit du har iført dig.
    Enten owner man bare cap-looket, eller også gøre man ikke... Men nøøøj, hvor klæder den dig. Misunder dig en anelse... Haha.

    Knus. <3
    //Rosanna P.

    SvarSlet
  6. Hatten kan godt fremstå som grim, men du formår virkelig at få den til at se lækker ud!!
    Og tillykke med konfirmationen btw, dit outfit var lækkert!!!

    Knus

    SvarSlet
  7. rigtig fin blog! er nu fast læser, og glæder mig til at høre mere fra dig! Tjek min blog ud: accordingtoif.blogspot.com - skal vi følges? :-)

    //Isabella

    SvarSlet