20. maj 2012

Solskin, shorts og gamle sandaler


Imorges fik jeg den praktiske ide at klippe et par shorts af nogle gamle (knap så fed) cheapmonday bukser. Ja i kan se resultatet oven over. Jeg overvejer at klippe dem bare lidt kotere. Jeg hoppede lige i min søsters gamle sandaler. De laver sådan en dejlig sommer-klipklap lyd. Ellers har jeg været mega aktiv idag. Ej det passer ikke. Jeg har fladet ud i en liggestol under den varme sol. Det nytter ikke noget alligevel, for jeg er og bliver forevigt bleg...




2 kommentarer:

  1. Du behøver ikke klippe dem kortere, du kan bare folde bunden et par gange.. Så kan du folde dem ned igen, hvis du synes de skal være lidt længere en dag ;)

    http://stainsofpaint.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er jeg ked af først at have fundet din blog i dag. Den er super flot, men mest af alt er dine tegninger helt fuldstændigt fantastiske! Tager du imod bestillinger, og hvad skal du have for dem? Du er lige den person, jeg har søgt efter til en speciel gave til min veninde! Du har helt klart fået en nye "follower" idag. :-)

    SvarSlet