24. maj 2012

Outfit of the day





Jakke / Levis t-shirt / cos shorts / Zara sko / converse armbånde / cos ringe / H&M

Som I kan se har jeg iført mig mine konfirmations-shorts. Det er ret fedt at jeg kan bruge mit konfirmationstøj igen. De sidste to dage har stået på rundbold efter skole, med de dejligeste venner. Det var simpelthen så sjovt og hyggeligt. Dog blev jeg mega monster meget solbrændt på mine skuldre. I aften står den på gossipgirl maraton. Fik lokket min daddy til at købe 4 sæson til mig ( sød far hva'?) Men ikke mere solbadning til mig foreløbig. Håber inderligt meget at den røde farve bliver til brun....






2 kommentarer:

  1. Fedt outfit!

    http://anticipative.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Dejligt med en ordenlig stor demin jakke!

    Hugs Gittemary.blogspot.com!
    Please check me out!

    SvarSlet