5. maj 2012

Min konfirmation








Kirkeklokkerne ringede og jeg vaklede nervøst op ad kirkegulvet og satte mig på min stol ved siden af en bænk fuld af min nærmeste familie. Musikken spillede og gudstjenesten føltes som et split sekund. Hjemme i stuen ankom flere og flere gæster iklædt festligt tøj og godt humør.  Min stue var hurtigt fuld af mennsker, grin og glæde. Der blev holdt taler, sunget sange, snakket og spist. Gavebordet var fyldt op med gaver til både mig og min søster. Vi fik læst mange søde hilsner og åbnet mange fine gaver. Alt for hurtigt var dagen omme og gæsterne taget hjem. Jeg kan nu gå i seng og mindes en helt fantastisk og uforglemmelig dag, som har været mere end perfekt.

9 kommentarer:

  1. Tillykke! Hvor er i bare fine og dejlige billeder:) Ja selvom det efterhånden er otte år siden jeg blev konfirmeret, husker jeg det stadig som en af de bedste dage i mit liv! Og dit outfit er da vildt sejt og anderledes:)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker at i ikke har kjoler på. Hvor var i dog fine begge to :)

    http://stainsofpaint.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. hvor er i bare begge to, som altid, pisse smukke <3

    SvarSlet
  4. Congratulation with your confirmation!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. WOW, jeg elsker jeres tøj! I er så smukke begge to.
    Bliv ved med det du gør, Laura! Jeg kan ikke sætte ord på, hvad det er du gør, men bare bliv ved! Du er så sej.
    Tillykke med konfirmationen :-D

    Knus Anna

    SvarSlet
  6. Jeg er fuldstændig forgabt i din søsters tøj og dine shorts, iiih hvor fedt! :-)

    SvarSlet
  7. rigtig flotte billede!!
    accordingtoif.blogspot.com
    //Isabella

    SvarSlet
  8. er du tvilling? er vild med begge outfitts, hvis bare jeg turde det;-))

    SvarSlet
  9. VILDT fede konfi-outfits! :-)

    Take a look if you want

    http://sophiasphotographicfairytale.blogspot.dk/

    SvarSlet