29. maj 2012

Projekt "ny header til noir"






Jeg læste at Johanne fra bloggen noir kunne tænke sig en ny header i stil med Maja Ravns, men at det skulle være en tegning af hende selv. Så jeg gik for sjov igang med at lave et bud på en ny header til bloggen noir. Ovenover kan I se tegningen som forstiller Johanne. Jeg har skrevet noir på et andet papir, hvor efter jeg har fotograferet både tegningen og skriften. Derefter har jeg redigeret det sammen i photoscape. Resultatet kan I se lige ovenover. Jeg har sendt headeren til Johanne, men jeg har selvfølgelig ingen forventninger om at hun vil bruge den. Det var bare et sjovt lile projekt, som jeg hyggede mig med igår.

22 kommentarer:

  1. hvis bare man kunne tegne sådan... Du er helt vildt dygtig!

    SvarSlet
  2. Virkelig flot - og forrygende resultat til sidst! Når jeg skanner/fotograferer mine tegninger bliver det bare helt forkert!

    SvarSlet
  3. Ej man. hvad koster det at få dig til at lave sådan en header dér, du er jo helt vild!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjah godt spørgsmål.. tak tak <3

      Slet
  4. Du er virkelig dygtig! Jeg elsker også dine andre tegninger som ligger her på bloggen, det var en af grundene til at jeg begyndte at læse med :)
    Det ligner Johanne ret meget, en virkelig fin header. Den tror jeg da godt hun kunne finde på at bruge (;
    - Jeg kan også rigtig godt lide at tegne, men holder det ikke ved lige, så er ikke så god, som jeg måske kunne være.
    Der ligger nogle på min blog, så du må meget gerne kigge forbi:

    Hipandfriends.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusinde tak, hvor er du sød!
      Kigger selvfølgelig forbi :)

      Slet
  5. Øjjjj hvor er den fed! Manner! ;)

    SvarSlet
  6. hvor er du bare super fantastisk god til at tegne♥♥ det er jo helt utroligt!♥ /knus

    SvarSlet
  7. Nææh altså tak I to <3

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. hold da op, hvor er den flot! du siger bare til, hvis du pludselig fik lyst til at lave endnu en header! ;-)
    kh. amanda, madeindk.dk

    SvarSlet
  10. HOLD KÆFT HVOR ER DU DYGTIG. Hvis du keder dig en dag, så må du også altid lave en header til mig, skal nok linke og det hele :-)

    Clara // blaaaura.dk

    SvarSlet
  11. Hvor er det dig flot!! Sig til hvis du en dag vil lave flere header! Så må du da meget gerne lave en til mig! :)
    nadjabf.blogspot.com

    SvarSlet
  12. FUCK hvor er den vild! Jeg ELSKER ELSKER ELSKER ELSKER ELSKER DEN! er næsten helt sikker på at jeg vælger den til min nye header! :) tusind tak!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. FEDT FEDT FEDT at du nu har valgt den!! det er mig der takker.

      Slet
  13. Hvor er den bare fed, Laura!!!! Iiih, nu vil jeg også kunne tegne...

    soedesofieskriver.blogspot.com

    SvarSlet
  14. HALLO LAURA !!!! Wauw, wauw, wauw!!!

    - Den er da simpelthen så smuk den header, som du har tegnet til NOIR! Zhiiiaaatttt, sad lige selv og legede med en blyant...men hvis jeg selv prøvede at tegne en, ville mit læsertal forsvinde (jep, jeg kan ikke tegne) ! MEN DET KAN DU!

    Har du lyst til at tegne en head'er til min teenageblog: http://isa-tankestreg.blogspot.dk/
    - Linker slef til din blog osv!!

    Overvej det lige!!

    Ville være så tanknemlig.
    - Skriv til; isabella.beckj@gmail.com - hvis du er game!

    SvarSlet
  15. Du er godt nok fantastisk til at tegne!!!

    //Caroline
    http://bycarolineswardrobe.blogspot.dk/

    SvarSlet
  16. Ski' genialt Laura!
    Laver du stadig bestillingsarbejde?

    / xoxo Ida Nørgaard

    SvarSlet