17. apr. 2012

Tuesday





Her er lidt fotos af mig i min fine blå blazer, som jeg er iført idag. Dagen i dag står på tegning, da jeg har en hulens masse bestillinger. De sidste par dage har stået på skole, hjem og sove, tegne et par timer, spise og sove igen. Spændende ikke?  I guder hvor er jeg træt for tiden. Min hjerne funger slet ikke når jeg mangler søvn....


For resten var jeg i Århus i lørdags, hor jeg købte mit blå mandags tøj. Der er kun 21 dage til blå mandag og jeg glæder mig helt ekstremt!!! Min klasse og jeg smutter nemlig til København. iiiiiih!

8 kommentarer:

  1. Hvilken dag skal du konfirmeres?

    SvarSlet
    Svar
    1. ARRRRHHH det er den samme dag som mig. Ej, du må virkelig have en god dag.
      Ps. i morgen er der kun to uger. For vildt!

      Knus

      Slet
  2. Årh, du er bare forfærdelig smuk, Laura.
    Desuden har du en fantastisk tegnestil, som jeg virkelig beundre.
    Hvem ville ikke elske at have en tegning, tegnet af dig, til at hænge?
    I wouldn't mind... <3

    Møs, knus og kram.
    //Rosanna P.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige over Rosanna, du er virkelig også smuk!!
      iih altså mange tak <3

      Slet
  3. Åh, jeg elsker din blazer! Må jeg spørge, hvad du skal have på, blå mandag? Jeg skal selv købe blå-mandags-tøj på lørdag, men jeg ved stadig ikke, hvad jeg skal have på.. Så måske du kunne give lidt inspiration på det punkt? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak ;)
      Der kommer billeder af mit blå mandags tøj på et tidspunkt. Så kan du se det.
      Men jeg har valgt noget der både er behageligt og smart, da jeg jo skal gå rundt i det en hel dag i kbh ;)

      Slet
  4. Hej jeg er i gang med af lave en blog for 7 piger et tema om ugen og alle har vær sin dag,
    du skal være mellem 12-15 år du skal elske af tage billeder og være krativ Skriv til mig på hujahejsa@gmail.com eller på min blog
    Vis du syntes det er for meget efterligning efter kalejdoskopiske kan jeg sige af der er flere blogge som kalejdoskopiske

    Tanker Sofie
    Vi vil gerne have dig med

    SvarSlet