7. apr. 2012

Tegning

Der er blevet spurgt efter fotos til mine tegninger, og her er to af dem.
Der er selvfølgelig nogle små fejl hist og pist. Men det er vel det der gør tegningen personlig. Jeg synes det er sjovt når folk sætter sit personlige præg på deres kunst. Det er det der gør det anderledes og spændende. En af grundene til at jeg ikke viser alle fotos jeg har tegnet efter er, at så vil nogle folk sandsynligtvis samligne tegningen med fotoet og lede efter fejl. Ikke at det gør noget, for jeg ved godt at der er fejl. Det vigtige for mig er bare, at mine tegninger er personlige og viser min tegnestil :)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det er virkelig godt! æææælsker billedet med vans'ne og skateboardet :) hvem er pigen på billede 2?
    Kh Aila
    www.detfashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!
      Det er en model ved navn Cara Delevingne

      Slet
  2. Du er sååååååå dygtig, hvor ville jeg dog ønske det var mig.... :D Virkelig, du fortjener al den ros du kan få, og mere til.
    Du giver mig mod til at prøve selv at tegne, (desværre har jeg ikke dine skills, ha) :D

    Knus Anna

    SvarSlet
  3. Fejl? Undskyld mig, det er bare din personlighed der skinner igennem! Skønt!

    SvarSlet