16. mar. 2012

Svar på spørgsmålsrunden

Hvorfor begyndte du at blogge?

Jeg startede med at læse andres blogge og blev derfor inspireret til at starte en selv. Jeg ville også gerne vise mine tegniner frem for andre og tænkte at en blog kunne være det rette sted.



Hvilke blogs læser du lige pt. ?

Jeg læser mange blogs, men dem jeg følger mest med på er Emmas blog, vildekaniner, smileandsayfromage, andreaswijk og victoriatornegren.



Hvad er din yndlings modeblog og tegne blog? 

Min yndlings modeblog er uden tvivl victoriatornegrens seje blog.

Hmm... den eneste "tegneblog" jeg følger er smileandsayfromage. Andrea (bloggeren) tegner de sødeste figure.




Har du en bedste veninde, hvis ja hvem, hvorfor og hvordan er hun, ?

Jeg er så heldig at have mange fantastiske vendinder. Jeg har dog en vendinde ved navn Yasmin, som jeg har kendt siden jeg var lille.
Hende er jeg rigtig glad for. Hun er sød og sjov. Vi har mange minder sammen og vi vil nok holde kontakten mange år endnu. Hun er som en slags ekstra søster og føles som en del af familien. Hun er både min og min søsters bedste veninde.
Jeg har skrevet om hende i et tidligere indlæg Her.




Hvad hedder din søster, blogger hun og er I tvillinger?

Min søster hedder karoline og nej hun blogger ikke. Ja vi er tvillinger. Vi er tveæggede, så vi ligner ikke hinanden så meget. Hun har lyst hår og jeg har mørkt.




Hvor i Jylland bor du?

Jeg bor i Kolding.


Hvilket sted i verden drømmer du allermest om at besøge?

New York for søren!
Ååh hvor vil jeg gerne besøge den by!!! Jeg er mest til storbyer :)


Hvad vil du efter folkeskolen og i din fremtid?

Efter folkeskolen tager jeg på en idræts - musik efterskole på fyn og derefter på gymnasie.
Efter gymnasiet vil jeg gerne rejse rundt og få nogle oplevelser.
Som voksen vil jeg gerne arbejde som arkitekt eller fashion illustrater. I hvert fald noget hvor jeg kan bruge tegning.


Har du nogle fritids interesser?

Jeg tegner jo meget. Derudover står jeg på longboard og er sammen med mine dejlige venner. Om sommeren windsurfer jeg en smule. Jeg elsker også at fotografere med mit sony spejlrefleks!






Hvilken form for sport dyrker du og gør du noget for at holde dig i form?

Som sagt står jeg på longboard, hvilket jeg har lært af min bror Magnus.
Jeg har ikke måtte dyrke motion i en lang perioede af personlige oversager, men har nu fået lov til at starte i fitness igen, hvor jeg træner 2-3 gange om ugen for at holde mig i form.


Har du gået på kurser for at lære at tegne eller er det selvlært?

Jeg har tegnet så længe jeg kan huske. Min mor er meget kreativ og har lært mig at være kreativ. Jeg har gået på billedeskole i 3 år, hvor jeg blev undervist i både at tegne og male. Resten er selvlært.




Hvad er din livret? 

Jeg er ikke så vild med varm mad, så svaret må være en god salat og frisk laks. Jeg er også glad for rugbrøds madder og avokado hihi :)




Hvilken klasse går du i og hvordan er du som person?

Jeg går i ottende klasse. Jeg er nok den lidt generte pige. Jeg kan også være meget snakkesaglig når jeg er sammen med mine gode venner. Jeg kan godt lide at være anderledes og så elsker jeg god humor.


Har du haft en kæreste?

Nej...


Hvor køber du tøj henne og hvilke sko er dine yndlings?
Jeg bestiller oftest tøj fra nettet, da jeg helts vil have noget som ingen andre har. Jeg køber også i genbrug, da jeg elsker at finde noget unikt og specielt tøj.

Mine yndlings sko er som nævnt tidligere mine Creepers.


Hvor meget får du i lommepenge?

Ikke nok til alt det jeg vil købe... Jeg må skaffe mig et job eller noget.


Kan du nævne dine fem yndlings sange?

Åååh jeg har så mange men lige pt. er det Bon Iver: skinny love, The Tallest man on earth: the dreamer,   Beatles: Oh darling,
 John Mayer: waiting on the world to change og The cults Go outside


Hvilken creme bruger du til din hud?

Ikke nogen speciel. Jeg renser dog min hud hver aften og fjerner makeup. Om morgenen bruger jeg en creme ved navn Dr. Scheller.


Det her var jo den første spørgerunde, så jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide om det er noget I gerne vil have igen. Skriv gerne jeres mening om spørgerunden i kommetarfeltet!

Husk at hvis I har flere spørgsmål kan stille dem Her

1 kommentar:

  1. Super fede svar! <3 <3
    - spørgerunde igen, snart!
    Du kunne også oprette en formspring? :)

    SvarSlet