26. mar. 2012

Anbefaling

Amalie-Maria er navnet på denne seje blogger. Hendes blog er forholdsvis ny og indeholder ikke så mange indlæg endnu. Jeg har valgt at anbefale bloggen til jer, da det er en blog der uden tvivl fortjener at blive set. Selvom bloggen er meget ny, lover den allerede godt. Jeg er selv fast læser og glæder mig til at se mere. Kig forbi her






For resten ved jeg at du Amalie-Maria følger med på bloggen her og jeg kårer dig hermed som månedens sejeste læser på min blog. Tak for alle dine søde kommentare hihi  :)

2 kommentarer:

  1. Ej, jeg ved slet ikke hvad jeg jeg skal sige. TAKTAKTAK! Det betyder virkelig meget for mig. Det er jo ikke hver dag man bliver anbefalet...

    Hvor er du skøn!

    SvarSlet
  2. Nice! Fandt faktisk lige din blog gennem hendes:)
    Inspirerende! Følger dig nu:)

    SvarSlet