2. feb. 2012

Tegning på vej


For omkring 2 uger siden fik jeg en bestilling på en tegning fra en pige ved navn Laura.
Laura er bloggeren bag An Owl With Glasses.
Som sagt bestilte hun en tegning ved mig og resultatet kan i se oven over.
Det var rigtig fedt sådan at få en bestilling på en tegning, for det er første gang det er sket.
Men det har været rigtig sjovt og jeg vil nu sende tegningen afsted til Laura.
Hvis andre skulle være interesserede i en tegning af mig, må I gerne lægge en kommentar eller kontakte mig over e-mail.

22 kommentarer:

  1. Koster det noget at få bestilt en tegning? :)

    SvarSlet
  2. Ja, men prisen kommer selvfølgelig an på størrelsen af tegningen :)

    SvarSlet
  3. Den tegning er også helt fantastisk, hvor meget gav hun for den? Ved du hvad hun skal bruge den til?

    SvarSlet
  4. Viktoria: Jeg tog 100 kr. for denne tegning.
    Laura ville vist hænge den som pynt på hendes værelse :)

    SvarSlet
  5. Ej, den er jo OVERDREVET flot tegnet og jeg ELSKER idéen! :) Hvor er du dygtig.

    www.thoughtsinframes.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Wow, Laura! Hvor er den FANTASTISK flot! Er vild med din tegnestil! Personligt synes jeg at den her tegning er din bedste (:

    itwwb.blogspot.com

    Knus Laura

    SvarSlet
  7. Hvor meget ville du skulle have for en tegning, af et virkelig detaljeret og realistisk kranium? :-)
    Hvis det er noget du kan tegne.

    /Zitha

    SvarSlet
  8. den er fantastisk !!
    fed idé

    SvarSlet
  9. Jeg har lige modtaget den med posten i dag, og jeg er bare SÅ glad for den! :)
    Bestil straks én hos hende! ;)
    Knus fra Laura
    www.denlilleblog-laura.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Wooooooooooow! Du er virkelig god!

    SvarSlet
  11. Zitha: det kommer an på hvor stor tegningen skal være :)

    Tak til jer andre!!

    SvarSlet
  12. Du er virkelig god til at tegne! I love it! :)

    SvarSlet
  13. Laver du også tegninger "elektronisk" - jeg går ud fra, at du selv har tegnet din header?
    Kan man bestille det?
    Mega flotte tegninger, jeg er fascineret! Sikke en evne ;)

    SvarSlet
  14. F.S.A : Nej, min header har jeg selv tegnet på papir.
    Ja, hvis du sender et foto af dit ansigt vil jeg gerne tegne det, men som sagt gør jeg det ikke gratis :)

    SvarSlet
  15. Bare på et A4 ark, hvor den selvfølgelig ikke fylder det helt ud, men sådan en pæn stor del af papiret.. Hvis du forstår hvad jeg mener! :-)

    /Zitha

    SvarSlet
  16. Jeg forstår :)
    Har du en mail jeg kan skrive til?

    SvarSlet
  17. Ja - hg-remmy@hotmail.com :-)

    /Zitha

    SvarSlet
  18. Hold op en slot tegning :)

    Mvh. Michelle-Marie
    asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
  19. Zitha: jeg har kontaktet dig via mail :)

    Tak Michelle-Marie!

    SvarSlet
  20. Den er helt vild flot! Du er mega dygtig! Det er jo hjernedødt flot tegnet!!! :)

    Super fed blog du har dig, hvis du har lyst, må du gerne tage et smut forbi min
    detertankendertaeller.blogspot.com

    SvarSlet
  21. WOW! Hold da helt op hvor er du god til at tegne!! :)

    -Camilla http://aworldoc.blogspot.com/

    SvarSlet