6. nov. 2011

Kuglepens-tegning


Det her er faktisk min første, sådan rigtige, kuglepens-tegning. Jeg har altid bedst kunne lide blyanter, fordi man kan hviske ud og lave skygger. Men så igår tænkte jeg, at jeg ville prøve at tegne med kuglepen. Det var faktisk ret sjovt og fandt ud af at man godt kan lave skygger med kuglepen. Den her tegning er tegnet med an masse små prikker, så det tog ret lang tid og det ligner måske lidt at pigen har skæg... Tihi (:
Men jeg vil helt sikkert tegne noget mere med kuglepen.




Her kan man lidt bedere se at det er prikker (;


18 kommentarer:

  1. Fantastisk! :) Dér blev jeg lige inspireret til et nyt projekt, mange tak :)

    SvarSlet
  2. hold da op en fed tegning! du er simpelt hen fantastisk ! .

    SvarSlet
  3. Fede tegninger! fed blog :)

    er nu fast læser, og håber også du vil kigge forbi min og blive fast læser, måske ? :)

    http://emmaheldorf.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. iih mange tak alle sammen!

    SvarSlet
  5. Nej hvor er du talentfuld! Den tegning er virkelig god! :D

    once-upon-a-cheese.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Wauw!
    Du er virkelig dygtig!
    Fantastisk godt lavet. Det er virkelig et fedt talent du har(-:
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Utrolig flot tegning, og super idé!

    - Dizzyroads.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Du har den sødeste lille blog her, blev helt fanget af dine smukke, kuriøse streger. Virkelig smuk blog.
    Knus

    SvarSlet
  10. Gud, hvor er det dog flot tegnet! Troede helt bestemt at det var lavet af en professionel ..

    Og hvor er det dog en sød blog, du har dig. Helt klart noget jeg vil glæde mig til at læse mere af! :)

    Knus Ida
    loveandlive-ida.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Gud hvor smukt! p.s. følger dig lige :)

    SvarSlet
  12. Hvor er du bare god! Men hvilken slags tus bruger du? <3(-;

    SvarSlet
  13. Nuka: Tak! jeg bruger en tyk og en tynd tus :)

    SvarSlet